Söndag - Första advent

Gokväll
Det har varit dålig uppdatering den senaste tiden. Det har hänt mycket och jag har inte riktigt haft tid med bloggen. Nu är jag iallafall tillbaka.

Idag är det första advent. Nu börjar nedräkningen till julafton. Jag undrar ibland vart detta år har tagit vägen. Det känns inte som det var så länge sedan det var jul. Idag började jag och mamma iallafall att börja slå in lite av våra julklappar eftersom dem ska fraktas ut till landet där julen kommer att firas, det kan inte bli mysigare. Hoppas bara snön kommer tillbaka.

Jag orkar inte uppdatera så mycket idag
Men ni vet att jag lever iallafall

K jag älskar dig av hela mitt hjärta, tack för en mysig och underbar helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0