Söndag - Min helg

Godkväll!
Helgen börjar närma sig sitt slut, jag önskar att helgerna kunde blir lite längre, kan man inte få tre dagars helg? Iallafall har jag haft en jättebra helg.

I fredags hade vi planeringsdag med jobbet. Vi möttes upp vid Djurgårdsbron och tog en härlig promenad till Djurgårdsbrunns wärldshus där vi åt frukost och sen var det lite föreläsningar under dagen. Vi bjöds även på god lunch. När alla föreläsningar var avklarade bjöds det på champange innan det var dags att åka vidare. Kvällen fortsatte på Golden hits med en god middag och underhållning. Det blev en jättemysig dag och det var skönt att komma bort från sjukhuset ett tag och lära känna alla lite mer priviat. K kom och mötte upp mig och så åkte vi hem.

I lördags vaknade vi upp tidigt av plogbilen, när vi sedan tittade ut hade det kommit massor med snö under natten. Jag blev överlycklig, jag älskar snö. Vi gjorde oss i ordning och promenerade ut och hem till mig för att spela  de nya guitar hero med trummor och mik. Vi bakade lussekatter och gjorde en härlig middag med fläskfile och bakad potatis. Vi såg filmen arn, som var mycket bra. Vi hade en jättemysig helg tillsammans.



Idag söndag skulle vi iväg på dop i västerhaninge. Min kusin fick barn i somras och nu var det dags att döpas, en jättesöt liten tjej som fick namnet Lisa. Efter kyrkan blev det fika och nu är vi hemma igen. Ska snart kasta mig ner i soffan och slöa sig lite innan helgen är slut och en ny vecka börjar igen med jobb.



Ha en mysig kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0