Tisdag - Pepparkaksbakning

Gokväll
Är trött, som vanligt. Inget nytt där inte. Imorse kom jag nästan försent till jobbet för jag inte orkade gå upp. Det blev att springa till jobbet, eller iallafall från parkeringsplatsen och in i huset och till omklädningsrummet. Jag han iallafall. Det har varit en rätt lugn dag idag, eftersom vi har planeringsdag på fredag då alla fast anställda i personalstyrkan måste närvara har vi knappt några operationer denna vecka, så det kommer bli en lugn vecka.

När jag kom hem från jobbet, gick jag och mamma ner til laffären och handlade pepparkaksdeg sen har jag gjort fina pepparkaksfigurer, man känner sig som ett barn igen. Men det är mysigt att hålla på att pyssla lite, och hembakade pepparkakor är så goda så det är värt besväret.






Imorgon är jag iallafall ledig, då hade jag och mamma tänkt fara till stinsen och shoppa lite. Kanske hitta lite julklappar så att man blir klar med dem snart.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0