Torsdag - Datum är satt.

Idag fick jag brevet jag har gått och väntat på. Nu är dagen bestämt då jag kanske får mitt knäproblem ur världen, äntligen! Nu väntas operation för knät som kommer att ske snart. Det som känns jobbigt  är att kanske behöva vara borta från jobbet ännu en gång till under en sån kort period. Men förra gången var en olyckshändelse och nu måste jag nu ta hand om min kropp så jag kan fortsätta jobba resten av livet.

Imorgon är jag iallafall ledig, ska bli skönt. Det kommer nog bli en lång och härlig sovmorgonen och sen ska jag nog försöka hitta på något under dagen. Helgen ska jag jobba. Snälla, ge mig en lugn helg. De två senaste dagarna har det varit mycket på jobbet, igår han jag knappt äta middag och idag blev det knappt någon lunch. Jag tycker att vi förtjänar en relativt lugn helg.

Dags att krypa ner i sängen.
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0