Torsdag - Inte min dag idag

Hej i Kylan
Vet inte vad jag ska säga om dagen, den har inte riktigt varit på min sida idag. Egentligen är det bara skitsaker som gjorde mig lite besviken idag. Men man vill juh visa att man kan. Jag skulle tappa en patient som inte kunde kissa och jag misslyckades totalt med det, jag hittade helt enkelt inte urinblåsan. Sen bad jag en kollega om hjälp och hon hitta på en gång och det gick hur lätt som helst för henne, då blir man ännu mer besviken. Direkt efter det gick jag på lunch, där satt chefen och några till. Chefen undrade varför jag såg så bekymrad ut och jag berättade mitt problem. Min chef är verkligen bäst, hon peppade mig, fick höra det man vill höra och så kändes det bättre och att jag inte skulle ge upp utan direkt på nästa gång någon behöver tappas.
Efter lunch skulle vi flytta om några patienter, eftersom ena halvan av avdelningen stänger till helgen skulle patiernterna som inte blivit utskriva till andra sidan och mitt under flytten krockade jag med en vägglampa precis under ögat, haha hur klantlig är man inte. Skulle inte förvåna mig om jag får ett lite blåmärke där imorgon, en lite bula fick jag iallafall. Ja ni hör juh själva idag är det inte min dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0