Måndag - Julklappsshopping

Dålig uppdatering igen. Igår var jag så trött att jag inte orkade att skriva här. Har jobbat hela helgen och inte hänt så mycket heller att skriva om. Fick iallafall en lugn helg som jag hade önskat mig. Vi hade sådär lagom mycket att göra att man inte bara sitter där och väntar in tiden så man får gå hem utan vi hade lite pyssel, men inte stressigt och massor att göra.

Idag har jag iallafall varit ledig. Mamma och jag åkte iväg och handlade lite julklappar. Vi fick de vi var ute efter och som vanligt lite till. Blev en del julkappar idag och så vet jag lite som jag ska köpa sen också. Så jag är snart klar och vi har ännu inte gått in i december månad. Det kanske inte blir någon julklappsstress i år, utan bara kunna njuta av julstämning som snart kommer finnas ÖVERALLT!


Kommentarer
Anette

Skönt att vi hittade så många julklappar som vi gjorde!



Kram

2008-11-10 @ 21:58:25
URL: http://teamlucas.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0