Torsdag - Utbildning & shopping

Gokväll
Idag har jag varit i farten hela dagen. Dagen började med lite sovmorgon. Idag skulle jag och min jobbarkompis L på miljöutbildning. Åh fy tusan va tråkigt det var. Första perioden höll vi båda två på att somna Men när vi äntligen fick lite paus och gå och ta lite te/kaffe piggna vi på oss lite och kunde iallafall hålla oss vakna tiden ut. Men det var nog den absolut tråkigaste utbildningen jag har varit på och gav inte särskilt myckrt heller. När den äntligen var färdig vid tolvv drog vi in till stan, jakt på att hitta lite fint att ha på oss när vi ska ut med jobbet nästa vecka.
Vi båda hittade en kjol, likadana som vi båda köpte också. Hittade lite småsaker till mig själv och också lite mer julklappar. Efter att vi hade gått på stan en stund drog till hötorgshallen och åt lite lunch, snackade lite och hade trevligt. Kul att umgås lite med folk från jobbet så det blir mer än bara en vän på jobbet.

  
Det jag har shoppat till mig själv idag


Och den här härligt fina rosa termosen med en spegel ochh glitter
stenenar runt, den är bara så jag, haha



Kommentarer
carro

Jätte fina kläder!!:) Gina?

Puss

2008-11-13 @ 19:17:07
REBECCAS

Var hittade du den fina termosen? :) har letat länge efter en rosa såklart ;D

2008-11-22 @ 20:09:24
URL: http://riibeccas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0