Onsdag - Shopping i stinsen

Hejsan
Var så himla trött när mamma och Lucas kom och väckte mig idag, det kändes som jag inte hade sovit något alls. Men jag tror jag inte har vaknat en ända gång inatt så sovit det har jag. När jag väl påminde mig själv till varför dem kom och väckte mig blev jag nästan pigg med desamma. Idag är det shopping som står på schemat. Mamma och jag åkte till vårt nya favoritshoppingställe, stinsen. Mamma var nog den som shoppade mest. Jag hittade en jättemysig pyjamas till mig själv och en stor grissparbössa soom jag bara var tvungen att köpa till mig självockså. Så det blev inga julklappsköp idag inte utan allt gick till mig själv.

Sen vi kom hem har jag suttit och pysslat lite. Vi ska på dop på söndag så jag tänkte att jag skulle slå in vår present lite annorlunda


 



De som fick följa med hem från shoppingen


Den mysiga och sköna pyjamasen


stora spargrisen


Kommentarer
Anette

Ha ha för en gångs skull var det jag som handlade mest. Men måste ju passa på när jag hittar nått:)



Kram

2008-11-20 @ 09:43:34
URL: http://teamlucas.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0