Fredag - Helg..

Redan fredag. vart tog veckan vägen? I måndags när det var bestämt att jag skulle bli sjukskriven tänkte jag "vad tusan ska jag göra i 1 ½ vecka?" Nu har veckan redan gått och jag har gjort...absolut ingenting. Man får nästan lite ångest av att veckorna försvinner så snabbt somdem gör och man inte tar vara på dargarna.

Idag var jag iallafall på sophiahemmet och gjorde en magnetröntgen på knät, man fick stoppa in benet i tub och så skulle man ligga helstilla i tjugo minuter där. Höll nästan på att somna då sköterskan kom in och sa att jag var klar. Efter det gick jag ner till stan och glodde lite i affärerna. Skulle börja leta julklappar, hittade åtminstone en iallafall. Men det är svårt att köpa när man inte har fått reda av någon vad dem önskar sig. Hittade istället lite småsaker till mig själv. Två par tights och ett par örhängen. Så tomhänt kom man iallafall inte hem.
Nu är det iallafall helg och den ska spenderas med K.

Ha en bra helg, vi hörs på söndag!
pok


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0