Måndag - Operation nästa

God eftermiddag
Att gå och lägga sig tidigare var lättare sagt än gjort. Vid elva fick jag för mig och se film och den var väl slut runt ett snåret, så somna tidigt blev det inte riktigt och jag sov ganska länge idag också. För att få dagen att gå åkte jag och shoppade lite. först i täby centrum och sen åkte jag till rusta där pappa ville ha lite grejer. Sen är det faktiskt roligt att gå på rusta det finns ju så mycket att kolla och dra i där. Fick med mig lite granna hem efter shoppingturen, bland annat årets andra julklapp.

För bara en liten stund sen ringde min läkare från sophiahemmet där jag har varit för mitt knä, det kommer att bli operation. Dem såg inget på magnetröntgen jag gjorde i fredags men vi tillsammans kom fram till att genomföra operationen för att få en sista titt så ingenting är fel därinne. Kommer att få en kallelse så vi får se när dagen kommer. Känns skönt att gå till botten med smärtan men jobbigt att behöva vara bort från jobbet ännu mera. Men kroppen och hälsan först sen kommer jobbet. Man måste juh sätta sig själv i första hand och det tror jag dem flesta cheferna förstår.



Kommentarer
Kattis & Diva

TACK snälla för det fina hjärtat till Diva!!

Så gulligt av dig,kram Kattis & Diva

2008-10-21 @ 10:52:34
URL: http://www.tibbeflickorna.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0