Måndag - Tillbaks till jobbet

Godmorgon
Måndag, idag är det dags att åka tillbaka till jobbet igen. Under morgonen var jag nere hos distriktsköterskan, hon tyckte inte min brännskada såg bättre ut. Det är fortfarande illrött, sårigt och infektion. Hon tyckte kanske att det inte var så bra att jobba. Hon gick för att hämta min husläkare, sköterskan hade förklarat vad hon tyckte. Husläkaren tittade lite och sa bara "Ja men nu kan du inte längre gå hemma med det där, du får ta det lugnt på jobbet" Jag tror jag har världens sämsta husläkare, hon bryr sig inte alls om sina patienter. Visst jag vill gå och jobba men samtidigt ska jag jobba när det inte har blivit bättre, tänk om det blir värre nu då? Inte så mycket att göra åt, bara att åka in och jobba och vara försiktig hellt enkelt.

Dags att göra sig klar för jobbet.
Ha en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0