Onsdag - Bättre dag

Idag tog jag mig själv i kagen, idag skulle det inte bli en seg dag som igår. Ingen tycka synd om sig själv dag utan idag ska jag ta vara på den ledigheten jag har fått. När jag väl kommer börja jobba igen kommer jag ångra att jag inte gjorde det. De är bara att leva med situationen, och även om det gör ont ska det inte hindra mig från att hitta på saker, göra saker och unna mig lite ledighet. Idag mötte jag iallafall upp min vän J och hennes bedårande dotter Lova. Tog först en promenad och sedan satte vi oss på tindras och fikade lite, busade med Lova och hade lite tjejsnack. Det var mycket trevligt.
Imorgon ska jag tillbaka till distriktsköterskan för att kolla skadan och på fredag ska jag in till sophiahemmet och röntga knät. Dagarna fylls med läkarbesök men när jag väl är inne i stan på fredag tänkte jag börja kolla lite efter julklappar och kolla runt lite i affärer.

Men nu ska jag se film

Ha en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0