Onsdag - Gnäll, gnäll och gnäll

Kanske var det ingen mirakelsalva jag fick ändå, kanske finns det ingen sån alls. Det såg jättefint ut imorse men nu när jag tog av mig omläggningen är det återigen rött, fjälligt, tort, sårigt och bara blää. Är så trött på det nu, det svider och det kliar...
Ja nu är det mycket gnäll igen men jag behöver gnälla av mig lite för att ta nya andetag imorgon så den dagen börjar på ett bra och positivt sätt. Imorgon kommer de se bättre ut. Imorgon skulle jag igentigen ha börjat jobba, istället fick jag några extra dagar ledigt för att få min hud att läka.

Skulle bara skriva av mig mitt gnäll, nu har jag lättat lite på gnällheten.
Dags att sova

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0