Onsdag - Ledig dag

Godmorgon!
Solig och härlig dag idag, och jag är ledig, vad ska man göra?
Jag och mamma  började morgonen med att baka cupckaes, eller om sanningen ska fram så var det nog mer mamma som bakade och jag som åt smeten som blev över och tittade på. Har inga direka planer för dagen men något måste man väl hitta på. Mina funderingar är att kanske ut och powerwalka, eller åka till något centrum och glo, krypa ner i soffan och se film. Fast de sistnämnda känns inte så lockande just nu när vädret äntligen är fint igen. Man borde kanske försöka ta vara på vädret idag. Ut i solen.

Ja jag ska fundera mer på hur jag ska spendera min lediga dag

Ha en bra dag i solskenet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0