Söndag - Vintertid

Vintertiden är kommen. Dagarna blir nu mörrkare 
veckans sista dag. Helgen är över och en ny vecka börjar återigen imorgon Har haft en bra helg. I fredags mötte jag upp K och så bjöd han på middag, vi åkte hem till mig sen satt på en film och hade det mysigt. Lördags pajade hans dator, moderkortet som vi köpte i torsdags var trasigt så det var bara att åka in och byta det. Det tog halva dagen, vi åt även middag ihop igen. Idag söndag ville syrran gå på bio så det tackar man inte nej till. Mötte upp henne i Kista galleria då vi först gick i affärerna och sedan gick vi upp och kollade på "Låt den rätta komma in" nej det var ingen höjdarfilm direkt, tyvärr. Men vi hade det trevligt och mysigt ändå så det gjorde inget. Kul att göra lite saker ihop bara syrran och jag.

Imorgon får vi se om jag får börja jobba igen. Ska till min distriktsköterska kl 10 sen efter det får vi se vad som händer. Min uppfattning är att det inte har blivit bättre, det har börjat svida. Men det är samtidigt inte blivit så mycket sämre heller. Det skulle iallafall vara skönt att komma tillbaka nu till jobbet, jag längtar dit. Men samtidigt är jag lite rädd för infektionsrisken (som jag även har hemma) men det är juh större chans på jobbet. Nu gäller det bara att hålla sig riktigt ren där och vara försiktig. Men det är väl inte så konstigt är man är lite nervös?!

Det är väl lika bra att försöka sova tidigt idag så man kommer in i den normala rytmen igen.
Nattinatti

Trailer av låt den rätte komma in



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0