Tisdag - Fortsatt sjukskriven

Nytt besök hos distriktsköterskan idag. Det känns nästan som vi känner varandra nu, hon känner igen mig direkt och kan till och med mitt personnr själv nu. Ja då har man varit där många gånger. Hon kollade iallafall på brännskadan och tyckte att den hade blivit värre från sist jag var där förra veckan. Hon hämtade in min "kära" usch nej husläkare som ställde en massa dumma frågor eller som åtminstone sånna frågot som jag borde ställa till henne. Men hon sjukskrev mig längre iallafall, veckan ut och så fick jag en salva istället för att fortsätta äta pencillin. Jag som var inställd att få börja jobba på torsdag, sånt händer.

Ha en bra dag


Kommentarer
Anonym

Usch va tråkigt gumman!!

Hoppas du får komma tillbaka till jobbet snart och att skadan läker fort!!

2008-10-21 @ 18:50:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0