Tisdag - Tycka-synd-om-mig-dag

Idag kan jag inte direkt påstå att jag har tagit vara på det fina vädret idag, utan har så gått som bara legat i sängen och tyckt synd om själv ungefär. Eller nja inte riktigt så tragiskt kanske men nästan. Idag har jag ont jämfört med vad jag har haft sen i lördags. Så jag har sysselsatt mig med att glott på tv och lekt med datorn. Imorgon då ska jag träffa en gammal klasskompis J. Det ska bli jättekul det var evigheter sen så lika bra att göra saker nu som man annars inte hinner med att göra när man arbetar heltid.

Idag är det ju också min favoritserie Desperate housewives, finns det någon bättre serie än den? Knappast om inte Gossip Girl såklart.

Trevlig Kväll!


Kommentarer
carro

Synd att det är sådär med skadan..

ååå missade DH idag.. bläääää:(

2008-10-14 @ 22:52:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0