Torsdag - Bättre och bättre

Under morgonen var jag hos distriktsköterskan för att kolla brännskadan, den ser finare ut idag, Det går iallafall åt rätt håll. Väldigt rött fortfarande, blöder lite och har ont och KLIAR så man blir tokig, men det är en del avläkningsprocessen, men det gör mig galen. Man vill slita upp omläggningen och bara klia, klia klia. Efter besöket där ringde K och ville bjuda på lunch och det tackar man inte direkt nej till. Vi åkte till vårat "favoritställe" mcdonalds och käkade lite och när jag kom hem hade syrran kommit på besök, trevligt! Vi bakade världens godaste morotskaka, mmm och den smällde vi i oss jag, syrran och mamma under dagens gång. Ångest ångest, absolut ingen GI det inte men ibland måste man ju unna sig lite och det gjorde vi idag kan man juh säga.

Dags att sova, imorgon väntas nytt läkarbesök på Sophiahemmet för knät.
Nattinatt



Kommentarer
Anette

Morotskakan var ju bara så god:)) Lycka till på Sophiahemmet.



Kram

2008-10-17 @ 07:48:35
URL: http://http://teamlucas.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0