Torsdag - Det blir nog bra

Läkarbesöket gick snabbt och nästan smärtfritt. Han drog och klämde på knät, vände och vred för att kolla leder och vart jag hade ont. Nästa fredag ska jag tillbaka och göra en magnetröntgen och se om dem hittar något fel på mitt stackars onda knä. Hittar dem något blir det antagligen operation men också om dem inte hittar något ska dem gå in för att se om de kan se något. Jag tror det kommer lösa sig. Dem verkar vara bra på sophiahemmet. Efter jag hade träffat läkaren gick jag och K ner till stan i regnet och åt lite lunch och glodde lite i affärerna. Köpte med mig en grå klänning hem och ett par lila leggings. Eftersom vädret inte var lika fint idag som det var igår kunde man ha en filmdag sedan när vi kom hem från stan. Mamma och jag satte på en film och kröp upp framför tv. Dock var inte filmen särskilt bra men vad gör det, allt kan inte var bra men man måste ge dem en chans annars får man aldrig veta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0