Torsdag - Jag kan fly..

Då var jobbveckan slut och framför migligger nu en långhelg, härligt! Första veckan tillbaka efter brännskadan har varit bra. Dock väldigt känslosam vecka, (som jag skrev igår) Det är tungt faktiskt, det kanske låter jättefånigt att man blir så känslosam av en människa som man inte känner. Men när man jobbar inom vården kommer man väldigt nära patienterna men också anhöriga. Man ser juh deras sorg, försöker finnas som stöd för dem och hjälpa till så mycket man kan. Jag själv är rätt så känslosam person av mig, och det här har faktiskt tagit rätt hård. Det ska bli skönt att få lite ledig nu och komma bort, för jag kan fly från det. Medan dem måste nu bearbeta, hantera och övervinna sjukdomen. Dem har nu en lång väg att gå.

Nu ska vi snart åka bort från stan och ut på landet.
Happy halloween

K- älskar dig


Kommentarer
misscs.blogg.se

Usch då. skönt att de inte blir värre med skadan iaf:) Nått positivt, då går de ju åt rätt håll!

Skönt att lämna stan, tar du med dig K eller?

Synd att ni inte kunde gå på erotikmässan idag iaf.. går ju inte dit själv:( bleeh!! Smsa mig när ni är där, om de e kul å om de finns roliga saker man kan köpa:)

puss

2008-10-31 @ 22:25:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0