Söndag - Helgen på landet

Tillbaka till stan och till verkligheten. Har haft det jättebra på landet, var riktigt skönt att fly från stan och vara ute i lugnet på landet. I lördags var vi inne i stan och shoppade lite. Dem har en affär i norrtälje jag bara älskar. Billigt, biligt, billigt med mycket fina kläder. Märken som vero moda kör med bland annat fast halva deras priser. Jag älskar att shoppa billigt och i helgen snålade jag inte utan köpte det jag vill ha. Det blev två par jeans, entopp, sju par strumpr, ett skärp, leggings, vantar, benvärmare för ca 700 kr , billigt? JA!

Efter att vi har varit i affären i 45 min gick vi vidare till skoaffären. Där hittade jag världens finaste vintersko. Ett par UGGS liknade sko med päls utanpå. Ni med äkta UGGS kan slänga er i väggen dem här så mycket finare. Sen hittade jag äntligen ett par bekväma och luftiga arbetsskor. Nu slipper jag bli så varm om fötterna, för hur trevligt är det igentligen?.


skitdålig bild, men ni ser ungefär hur dem ser ut. dem är bruna.


Efter vi hade shoppat klart åkte vi tillbaka till landet, åt lunch och sedan var vi ute i det härliga vädret resten av dagen. Vi gick skogspromenad, busade med Lucas och satt i solen och myste. På kvällen sen var det dags för mig att inviga pappas nybyggda bastu. GUD va härligt säger jag bara. Har aldrig gillat att basta tidigare men med en egen kan man ju bestämma lite hur varmt man ska ha det och det vi hade var lagom. Riktigt skönt var det. Pappa har gjort ett riktigt bra jobb med den, härligt belyst och musik det kunde juh inte bli bättre. Sen låg vi på soffan resten av kvällen och gott. Nu känns det som jag har fått upp 20 kg i vikt så nästa vecka blir det att skärpa till sig och ut och motionera lite.


Trevlig söndagkväll!



Kommentarer
Carro

Nja, riktiga Ugg ska det vara. Köpte mina ugg för en vecka sen aldrig haft så sköna skor någonsin! Äkta vara annars är de skit..:P

2008-10-05 @ 20:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0