Måndag - Ny vecka

Godmorgon
Ny dag och ny start på veckan. Sista veckan med GI, eller ja vi blandar nu gi med vanlig mat. Jag tror att alla i familjen har tröttnat lite för alla har börjat fuska. Förut var det ibland, någon liten godisbit, nu är det så gott som varje dag. Ska försöka hålla ut ett tag till och gå ner lite mera. Mitt reslutat i nuläget är; - 6 kg. Har fyra kvar så det är bara ge sig tusan på att det går och kämpa lite till. Ska försöka gå ner de sista innan jag åker till landet om 2 veckor. Dem har ju en sån trevlig affär där med massa kläder till billiga priser. Skulle vara roligt att shoppa lite nya kläder när man har gått ner det man skulle. Så kämpa, kämpa, kämpa...

Nu börjar det bli dags att göra sig iordning för att snart åka till jobbet!
Ha en bra dag

PS jag har fortfarande inte bestämt mig om lägenheten. Vad är det som gör att det är så hiiiimla svårt att bestämma sig?


Kommentarer
Carro

Man vill inte lämna fågelboet:)

Men kan lova dig om lägenheten känns rätt och passar dig så varför ska du inte buda på den?

Det är jätte skönt att bo själv och som du har sagt, det är inte långt hem och det är bra till jobbet å sånt:) Kan ju inte bli bättre?

Puss å Kram:)

2008-09-22 @ 16:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0