Måndag - Nystart i livet

Godmorgon
Ny vecka, ny dag, ny månad och ett ny start på livet börjar idag. Äntligen September, jag gillar verkligen denna månad, hösten börjar komma och allt blir så fint med alla blad som färgas. Man får börja klå på sig lite varmare med en mysig halsduk eller en mysig kofta. Ja jag älskar september. Med ny start på livet menar jag att idag börjar vi här hemma med GI mat för att gå ner dem där extra kilorna som man drog på sig under sommaren. Samt att jag ska börja ta upp träningen från och med idag och det har jag gjort. Har tränat över en timme idag och när man väl har börjat inser man hur skönt det är igentligen så jag får hoppas att det håller i sig ett tag nu.

Det blir inget långt inlägg idag, måste göra mig ordning för jobbet nu

Ha en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0