Onsdag - Framtiden säkrad

Gokväll
Jag är trött, inget ovanligt nu för tiden. Kom hem för en timme sedan från jobbet, vi har haft en lugn kväll, passade mig perfekt. Imorgon är jag ledig och då ska jag unna mig en härlig lång sovmorgon. Igår fick jag iallafall reda på att att jag kommer få en fast anställning på jobbet, från och med den 1 december, känns otroligt härligt att få det bekräftat och att framtiden är säkrad. Slipps jobbletandet. Nu är jag lite sugen på att leta eget boende, när jag vet att jag har en fast inkomst varje månad. Men samtligt trivs jag så bra hemma så jag har inte särskilt bråttom, men det börjar väl ändå bli dags. Hur bra man än trivs hemma måste man väl någon dag lämna tryggheten och börja klara sig på egen hand?! Bara jag får vara kvar på ön, så kag har familjen nära är jag nöjd.

Nu är det dags för sova
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0