Onsdag - Full fart...

Det börjar bli riktigt kul att hålla igång bloggen just nu, har fått många läsare, jättekul! Fortsätt läs och komentera.
Även idag har jag varit i full fart hela dagen. Fick först en härlig och skön sovmorgon, sen var det bara upp och fixa sig, hade ju lovat mamma att stå som hennes modell idag. Vid elva kom K för att hämta mig och vi åkte till donken för att äta lite lunch. Första donken på tre veckor, det är nog rekord för oss. Men gott var det. Efter det lämnade jag av K hemma och sedan for jag iväg till jobbet. Sprang först upp till mörby centrum för att lämna tillbaka min klocka jag köpte på guld fynd. Det är andra gången jag är där med den och nu fick jag äntligen en ny, får hoppas att den kommer fungera bättre. Sen efter det var det bara att gå in för att arbeta. Vi hade en rätt så lugn kväll idag. Fick många komentarer för min nya frisyr. Några kände inte igen mig medan chefen kom snabbt in genom dörren och bara stannade upp och glodde på mig chockat och sa "Du är ännu blondare..med lugg, va snyggt" fem minuter senare kommer biträdande chef och även hon stannar upp tvärt i steget och bara tittar på mig och säger ungefär samma sak. Det är rätt kul att göra förändring så folk chockade när man ser än.
När jag kom hem från jobbet började jag genast börja skruva ner sakerna från min vägg. Imorgon ska jag spackla, tejpa och göra klart för målningen på fredag. Och imorgon kommer även min syster hem och då ska vi ha en tjejdag med mamma också och baka massa olika sorters cupcakes med olika dekorationer på, ska bli kul.

Nu är det dags att sova så man hinner med allt imorgon
Nattinatti sov gott allesammans!



Kommentarer
Kattis

Tjuvkikade i ditt rum i går!Härligt karamellig färg!Så mycket DU!!!Himla snýggt med lite guld detaljer till också!

Kram kattis

2008-09-30 @ 10:59:30
URL: http://www.tibbeflickorna.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0