Onsdag - Irreterade storbloggare...

Nu är jag bitter. Kom nyss hem från banken, har kollat vad jag har för möjligheter till att ta lån och hur mycket. Kan ju säga såhär att jag inte kommer att ha någon som helst möjlighet att kunna köpa mig en lägenhet. Det jag blev mest irreterad av var att hon slutade med att säga " Det är bättre om ni är två" Ok nu vill jag ju flytta ihop med någon. Men dem som vill flytta från sitt barndomshem och kunna bo ensam, har absolut ingen möjlighet till det om dem nu inte har ett riktigt välbetalt jobb, föräldrar som betalar eller tjänar miljoners, miljoners kronor på sin blogg som blondinbella gör så hon inte ens behöver ta några lån. Ja jag ska nog göra som alla dessa "storbloggare" göra  skriva om mode, om korkade ideer och åsikter så jag kan bli riktigt stor inom bloggvärlden och tjäna en massa pengar. Helt sjukt det här med bloggen och pengar. Vad har dem som tjänar  tusenlappar för speciell blogg som ingen annan har?
Och ja...jag är avundsjuk, men vem är inte det..kan inte direkt påstå att det står något vettigt i några av storbloggarnas bloggar..Kenza om sina fester, TH och rökarbilder, Kissie om ja skitgrejer, mest vettiga är väl kanske Bella men nu orkar vi inte läsa om hennes pluggade, sina cafebesök eller träning..
Ja som ni märker är jag irreterad så nu ska jag göra annat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0