Söndag - Beslutsångest

Sista dagen på helgen, varför måste helgen gå så fort?...Lediga dagar bara flyger iväg. Helgen har iallafall varit lugn. Igår klev jag knappt ur sängen hos K utan halva dagen spenderades i sängen, under täcket med en film, härligt! Idag däremot har jag, pappa och mamma varit på lägenhetsvisning i Danderyd. En jättefin etta till mig. Nu ska det bara ta en riktigt genomtänkande och bestämma hur jag ska göra..så som det ligger till nu i huvudet på mig är att jag gillar verkligen lägenheten, området är jag förälskad i, det är cykelväg till jobbet som är perfekt, nära hem till ön. MEN....igentligen tror jag inte att jag har några men. Jag har bara sån beslutsångest, som alltid när det är dags att bestämma något, varför ska det alltid vara så jäklans svårt?! Det är mycket pengar det handlar om? och om jag inte skulle trivas är det inte bara att flytta hem igen utan man sitter där med en lägenhet som ska betalas. Ja jag har en del att fundera på under kvällen och imorgon.

Innan jag börjar med det ska jag se hål i väggen
pok


Kommentarer
Anette

Lägenheten va jättefin likaså området! Fundera ordentligt det kommer fler lägeheter att titta på!



Kram

2008-09-22 @ 08:00:33
URL: http://http://teamlucas.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0