Tisdag - Förändringar

Gokväll
Har varit i full gång hela dagen och än är inte energin slut. Dagen började med att jag for till jobbet strax efter kl sex imorse. Smet ifrån där strax innan tre och sparang förbi frisören och klippte mig en lugg. Från frisören till affären för att köpa lite hårfärg. Hem för att äta middag och efter middagen hade jag lurat med mig mamma till rusta och K-rauta där jag inhandlade en massa väggfärg. Ja nu är det dags för lite nytt. Och med det menas med att jag tackade nej till lägenheten i Danderyd och ja det känns rätt. Nu ska jag lägga lägenhetssökandet lite på hyllan och börja titta lite smått igen till nästa år hade jag tänkt. Tillbaka till min väggfärg. Så efter vi hade kommit hem från affärerna slängde jag i hårfärgen och medan den verkade så började rensa vägghyllorna i rummet. På fredag ska det börja målas, gärna tidigare också, läängtar, längtar, längtar till det blir färdigt, Jag tror det kommer bli ursnyggt iallafall. Kasta ut lite gamla möbler och in med lite nytt. Det känns som det behövs,

Nu ska jag städa upp lite här, sortera lite vad som kastas och vad som ska sparas sen blir det nog sova. Har lovat mamma att ställa upp som modell imorgon i hennes "studio" innan jag ska iväg till jobbet. Då lägger jag samtidigt in bild på den nya frisyren.

Nattinatti

ps. kul att fler har hittat hit och läser.


Kommentarer
Anette

Kommer nog att bli läckert i ditt rum!



Kram

2008-09-24 @ 20:00:13
URL: http://http://teamlucas.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0