Tisdag - Höst



Gokväll
Ännu en sen arbetskväll, kom hem för  för bara en liten stund sen då jag var tvungen att vara kvar lite längre. Runt den tiden vi slutar brukar det alltid komma som mest på jouren, och där tar det sin tid så det är inte bara att gå även om arbetspasset har slutat.
Nu känns det verkligen som hösten har anlätt till oss på riktigt. Träden börjar få dem där fina färgerna och samtidigt börjar falla mot marken, och så har vi juh höstregnet!
Imorgon så kanske mamma och jag ska ut och fotografera lite, eller det blir juh hon som fotograferar och jag som måste vara motiv.Vi får se, kanske jag bjuder på mina bilder här imorgon och jag nu orkar ställa upp som motiv.

Dags att sova tror jag, imorgon är jag iallafall ledig så vad passar inte bättre än en härlig sovmorgon?!
Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0