Tisdag - Lägenhetssökande


Hela kvällen har jag suttit och kollat på lägenhet efter lägenhet. Hitta en som jag gärna hade gått och kollat på. Men som vanligt finns det alltid något problem, mitt är för låg inkomst att jag nog aldrig kommer få ett lån av banken. Hyresrätter finns ju knappt här, där det finns är det självklart lååång väntat till att få en. Jag vill inte flytta från min ö, jag vill bo kvar här och det är mitt enda krav faktiskt. Jag har inte direkt bråttom att flytta hemifrån, men det börjar ju bli dags, jag är faktiskt 21 och kanske börjar bli dags att stå på sina egna ben även om jag trivs hemma hos mina föräldrar. Ska ringa min bank imorgon och be dem ordna ett möte där vi kan kolla hur läget ligger till. Sen får vi se vad som händer.

Det som händer nu är iallafall att jag ska gå och sova, är hur trött som helst. Skönt att man är ledig imorgon så man kan ta en härlig sovmorgon!

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0