Torsdag - Vattenaerobics

Är helt slut nu, snart ska jag sjunka ner i soffan med en stor tekopp i famnen och bara ta det lugnt och se finalen i Hell´s Kitchen (hela bonnie). Även idag har jag varit ledig men har varit i farten hela dagen. Träffade upp K vid tolv tiden efter ännu en skön sovmorgon. Vi växlade in alla mina småmynt jag har samlat på mig under ett års tid. När det var klart tåg vi tåget vidare till sundbyberg där K skulle handla lite datagrejer till hans dator. När vi sitter på tåget hem står det inte rätt på lådan som han beställt. Så vi springer av i centralen och går det webbhallen som ligger där för att kolla. Beställningen var rätt och vi beger oss ner till tåget tåget igen och åker hem. Hinner äta middag, så ringer K igen och behöver pappas hjälp att sätta in nya saker i datorn. Jag kör upp och hämtar han, dem fixar med datorn och sedan kör jag hem han igen. Då är det dags att bege sig till simhallen. Idag hade jag bestämt mig för att prova på vattenaerobics. Oh gud va roligt det var och jobbigt. Det är något jag verkligen kommer att fortsätta med att göra, helt klart. Tror det är en jättebra träningsform för mitt onda knä, kände inte av det alls som jag annars brukar göra när jag tränar på land.  Men snart kanske jag äntligen får hjälp med mitt knäproblem, fick en tid på sofiahemmet i Oktober, äntligen har gått och väntat hela sommaren på att få komma tid, Nu får jag vänta en månad till men jag vet att dem iallafall inte har glömt bort mig.

Glöm inte att testa vattenaerobics, något jag rekomenderar!

Nu kallar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0