Tisdag - Dagarna som gått...

Godkväll
Har varit jättedålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, sorry. Har haft en del att göra. I torsdags kom min kära storesyster hem och vi hade en tjejdag med mamma och bakade hela dagen och dekorerade våra cupcakes. Vi hade det jättemysigt och åt ihjäl oss av de goda cupcakesen. I fredags började jag mitt "rumprojekt". Plockade ut allt ur rummet och målade om. Kan ju säga såhär, jag ska ALDRIG mer ge mig på ett sådant projekt igen, iallafall inte på ett tag. Inte visste jag att det var ett sånt jobb att måla. Verkade vara hur enkelt som helst. Men att klättra upp och ner på en stol, försöka att inte måla taget eller saker runt omkring. Ja det tog sin tid iallafall. Nu är det iallafall äntligen klart. Mamma hjälpte mig att måla i söndags medan jag jobbade och pappa har borrat upp mina fina hyllor jag och K var och köpte på ikea i fredags. Han har även satt upp min tv på väggen. Jag älskar aillafall mitt nya rum. Tror mamma blev lite orolig när jag sa att jag älskade det. Nu tror inte jag kommer att flytta ut på evigheter, vi får väl se. Tänkte att jag skulle visa förvandlingen, men nu är det mörkt så jag tar korten imorgon.

Under helgen var det jobbet som gällde, skönt nog hade vi faktiskt en relaktiv lugn helg och det passade mig perfekt efter fredagens slit med målningen. Kan ju erkänna att jag fick träningsvärk i låren, så otränad är jag att jag inte ens kan måla utan att få träningsvärk, pinsamt!

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, har en lång vecka framför mig, men på fredag åker jag ut med mina föräldrar till landet och ska ha en avslappnade helg ute i skogen, härligt! jag långtar dit. K ska ut på båtkryssning med sina vänner. Vi får hoppas att dem får tur med vädret.

Nattnatti
Bjuder på nya cupcakes bilder






Det var mina cupcakes




Syrrans cupcakes


Kommentarer
Kattis

HMMM jag var inne och skrev innan i dag,men det måste ramlat bort?Fick ju tjyvkika lite i ditt rum och tycker att det vart så häftigt,väldigt Du!!

Kram Kattis

2008-09-30 @ 22:57:03
URL: http://www.tibbeflickorna.com
Anette

Det blev kanonfint i ditt rum - ja det är jobbigare att måla än va man tror:) Blev lite sugen på att måla om i vårat sovrum.



Kram Mamma

2008-10-01 @ 11:51:39
URL: http://http://teamlucas.bloggagratis.se/
Kattis

Bara jag igen:-)

Sara & Julia hälsar och tackar JÄTTEMYCKET för dans mattan,de har redan invigt den och kommer säkert att få massor med kul med den!

Kram Kattis

2008-10-01 @ 23:19:23
URL: http://www.tibbeflickorna.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0