Söndag - Vår helg

Nu är snart helgen redan slut, imorgon börjar allvaret igen med tidigt jobb, orkar inte. Kan inte helgerna bli längre eller åtminstone inte gå så fort som dem gör?!
Har iallafall haft en jättebra helg. I lördags firade jag och K våran fem årsdag tillsammans. Först gick vi runt lite i stan och shoppade. Mitt i shoppingen blev vi hungriga så vi stannade och åt lite lunch innan vi åkte hem. När vi väl kom hem var vi båda våta av allt regn som kom igår så det var bara att byta om och sen satte vi oss och myste framför en film innan det var dags för middag. Vi gick ner till våran lilla krog som finns här i närheten och åt god mat. Efter det gick vi och köpte efterätt och sen hem till mig där vi kröp upp i soffan och hade en mysig kväll med allt gott vi hade köpt. Vi hade en mysig fem årsdag. Älskar dig K.

Idag har jag och mamma beställt sockerpasta och olika motiv så vi kan göra ännu finare cupcakes, längtar tills dem kommer, ska bli riktigt spännande att fixa och trixa med fina motiv på kakan.

Ha en trevlig fotsättning på kvällen!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0