Söndag - Helgen

Dagens första ledighetsdag (lördag) tog jag och K en shoppingrunda, åt middag ute och sedan gick vi på bio och såg filmen the uninvited. En thriller med ett oväntat slut. En film jag verkligen rekomenderar. I helgen hade jag också tänkt åka till kyrkågården då det var mormors dödårsdag. Men jag kände att jag verkligen inte orkade åka dit får då vet jag att jag bara hade varit ledsen hela dagen. För även om det har gått ett år är det fortfarande jobbigt och även idag kommer det tårar när man tänker på henne. Så därför tänkte jag ta besöket till henne en annan dag då det inte känns för jobbigt.

Idag söndag har jag åkt runt till några olika ginaaffärer för att leta efter et par byxor jag vill ha, men hittade inga i min storlek, jag får helt enkelt ta en tripp till stan och se om dem finns där. Efter det åkte vi till min faster och åt en godmiddag- Nu är vi hemma igen och vi har laddat med chips och dipp till niofilmen på fyran.

Hoppas att ni har haft en mysig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0