Tisdag - Glad påsk

Jag är nu i andra veckan av min "nyttiga" livsstil. Jag har börjat träna och jag har dragit ner på godis, kakor och annat sött och gott, äter mer grönsaker och frukt och jag mår bra. Bonus på det är att man har förlorat 2 ½ kg redan, hurra! Det känns underbart, snart kanske jag kan komma i mina jeans igen.

Imorgon åker vi ut till landet och på torsdag kommer syrran, de blir en lite påskfirande och njutning av våren, ska bli superskönt. Kommer tillbaka på lördag då det är dags att jobba igen, ja man jobbar nästan jämnt känns det som.

Ha en bra påsk


Kommentarer
Anette

Så duktig du är - jag ska försöka gå ner efter påsk:)



Kram

2009-04-07 @ 22:19:39
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0