Bra början på veckan

Ibland har man varken tid och eller lust att blogga..Men nu känner jag att det var dags igen.
Min helg har varit bra, den började med middag ute med K och hans familj på en nyöppnad resturang här i närheten, jättegod mat var de! Efter de åkte han och jag ner till vårt lilla centrum till den lilla biosalongen vi har och tittade på Beck, en mycket bra film, jag rekomenderar!
Söndagen mötte jag upp min familj och så åkte vi iväg på loppisen på täby galopp. Syrran och jag hittade många fynd bland annat tallrikar, guldspegel, vinglas, kokbok och tre hjärtskålar. En kyckad loppis blev de.

Början på nya veckan började bra också, det var lugnt på jobbet vi hade de trevligt. Efter jobbet skulle jag och en jobbarkompis ut på stan och shoppa lite, tyvärr blev de inställd så jag ringde min älskade vän D och hon mötte upp mig och vi gick och åt middag tillsammans och hennes "vän" följde med. Veckan kunde inte börja bättre.

Hoppas de håller i sig!
Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0