Första dagen

Första dagen på jobbet efter semestern, full rulle hela dagen, mina fötter värker. Just nu är det städvecka på jobbet och alla rum ska tömmas och flyttas till andra sidan, man kan säga att det är en HEL del att flytta. Men även om det var en del att göra idag så var de roligt att träffa människorna på jobbet, eller dem flesta av dem iallafall.
Efter jobbet köpte jag två nya vänner, två fulsöta fiskar. Så när jag kom hem satt jag och gjorde snyggt min fina guldfiskskål med stenar, snäckor, växt och en prydnad och de två fiskarna såklart. Nu får vi se hur länge dem överlever här.


Kommentarer
Anette

Ska bli kul att se dom i morgon:O)

2009-08-10 @ 22:22:27
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0