Lyckad shoppingrunda

Idag hade jag och mamma en mycket lyckad shoppingrunda i stinsen..Det var ett perfekt väder idag för att åka iväg och shoppa lite nytt till garderoben och till den kommande hösten (som jag hoppas är på väg nu) Mamma var nog den som hittade mest, allt hon testade satt jättebra och då är det bara att köpa. Jag hittade också en del, ett par fina mockastövlar, leggings, långt linne, en kofta och ett fint hjärtfat. Nu ska jag nog klara mig ett tag framöver iallafall. När jag kom hem sedan fick jag ett ryck att börja fixa i garderoben och packade ner alla sommarkläder i en kartong som jag ska ställa ner i källaren..Så nu vill jag ha höst och lite kyla så man kan mysa i sina stickade kläder och tända ljus och mysa under en filt..jag längtar.


Kommentarer
Anette

Mmmm det var VERKLIGEN LYCKAD:o) Kul när man hittar saker som passar!



Kram och ha en trevlig helg!

2009-08-28 @ 10:55:42
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0