Ledig dag

Ledig dag är underbart. Jag älskar att vara ledig mitt i veckan. Det är dem dagarna då man kan ta itu med saker som man inte kan göra på helgerna. Morgonen gick åt till att ringa runt och fixa mina försäkringar både hemförsäkringen och bilen. Nu är det äntligen fixat och klart, en sak ur världen löst.

Sen For jag hem till mamma och satt "modell för henne" och käkat middag här, som vanligt. Nu försöker jag baka bullar, men när det var dags att stoppa in dem i ugnen så fungerar inte ugnen, är det inte typiskt?
Det är väl inte meningen att vi ska äta bullar idag, kanske är det bra att den slutade att fungera..


Ett av fotorna som mamma tog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0