Jul på landet



Jag lovade igentligen att jag skulle ha en datafri vecka nu när jag var långledig och att jag bara skulle vara och njuta på landet. Men det varade inte så länge, här sitter man igen och det är inte första gången sen jag kom hit i onsdags. Men skönt har jag och njuter har jag. Vi hade en mysig jul, med fina klappar. Ätit för mycke mat har vi också gjort och inte bara på julafton utan ALLA dagar. Nu är det dags att hårtträna igen när man kommer hem.

På tisdag ska jag och mamma in i den lilla staden här och kolla lite mellandagsrea och efter det bär de tillbaka hem till stockholm igen och kolla lite mer rea, städa bort julen hemma och börja jobba igen på torsdag.

Ha en mysigt söndag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0