Julbord, nattbak och scraping

Jag är uppe än, jag känner mig inte alls trött, Det känns som jag borde vara trött, har jobbar hela helgen, sovit lite de två senaste dagarna, men ändå känner jag inte av de. Idag var vi på julbord i Vaxholm, på ett jättetrevligt hotell. Finns ju hur mycke som helst att äta att man blir mätt av att bara titta på allt, man vet inte vart man ska börja någonstans. Efter julborde åkte jag hem till mamma och pappa för att hämta hem min lilla skrutt som jag tyckte var dags att komma till mig. Vi var hemma till tio ungefär och då fick jag ett bakryck, jag började kakdegar som jag ska baka klart imorgon och efter de fick jag ett ryck till med att göra iordning mina jolkort så dem blev lite mer personliga, klippa och klistra på lite saker på dem, lite scrap alltså! Nu är dem klara och jag är helnöjd med dem. Låter kanske skitbarnsligt, men det är faktiskt riktigt kul att sitta och klistra och pyssla och skapa ideer.
Jag är nog en pysselmänniska helt enkelt.

Nu ska jag nog plocka ihop här och sedan försöka sova, det är en ny dag imorgon och då ska jag baka klart mina kakor och kanske gå ner i källaren och hämta upp mina skridskor och ta ett åk, blev så sugen när jag åkte förbi en isbana idag. Jag älskade att åka skridskor försut, kanske tyckter jag om det fortfarande?! Testa måste man iallafall!

Nattinatti



Kommentarer
Anette

Vilket ryck du fick med baket och julkortetn. Du är en pysselmänniska!

Saknar lilla skrutt så tomt utan honom.



Kram Mamma

2009-12-15 @ 07:47:46
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0