Myshelg



Det fortsätter bara att snö och snöa. När man klev ut i dag fick snön upp till vaderna. Jag kan inte minnas när det var så mycke snö senast, Jag ÄLSKAR de. Låt de komma ännu mera och låt kylan hålla i sig så vi får en fin och vit jul och nyår....

Har haft en jättebra helg. Igår firade jag K julafton, våran lilla egna julafton eftersom jag åker bort med min familj på onsdag och firar med dem och han med hans så tyckte vi att vi skulle göra något trevligt. Vi gjorde lite god mat tillsammans och hade en god efterrätt, Öpnnade lite paket. Jag fick så fina smycken, ett armband och ett halsband och en söt nallebjörn som ska stå på min hylla där resten av dem står jag har fått.
Idag mötte jag upp min kära syster i stan och gick till ett ställe och drack lite vin och drinkar med hennes vänner. Trevligt, kul att komma ut lite. Nästa år ska det bli mer sådant.

Nu ska man snart sova, två pass kvar på jobbet innan man får lite julledigt i en vecka, underbart!

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0