Onsdag - "ledig dag"

Gokväll!
Idag har jag äntligen varit ledig, efter åtta dagars arbete i rad har jag nu äntligen två dagars "ledighet" det blir inte så mycket lugn och slapptid inte. Utan istället blir det åka och handla saker till lägenheten, jobba där och ja det finns inte mycket tid för lugn och ro förens på kvällen och så är man så trött så man somnar på en gång.

Idag har jag och mamma varit på bauhous och kollat på en bänskiva till köket, har hittat den jag vill ha (som passar snyggt till golvet) sen åkte vi vidare till ikea, där häften av det jag åkte dit för var slut. Men istället fick jag ju hem annat som jag igentligen inte skulle ha, ja det jämnade ut sig iallafall, det blir äl kanske en tripp till kungens kurva imorgon och hoppas på att dem har grejerna där.

Efter middagen åkte vi till lägenheten och gjorde de sista i hallen och satt upp lampor, det blir hur bra som helst där. När man väl är där vill man så gärna börja gå in alla grejer och börja göra iordning. Men samtidigt vill jag inte riktigt lämna här hemma riktigt än, är inte riktigt redo än, så vi börjar sakta.
Hur som helst tror jag det kommer bli jättebra och att jag kommer att trivas men det är mycket jag kommer sakna också.

Nu ska jag se tv med mamma och pappa.

Nattinatti



K, jag älskar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0