Torsdag - Fjärde dagen, lulllull

Efter jobbet idag åkte jag en sväng till arninge för att köpa min kökstapet, slut typiskt. Jaja den skulle iallafall komma in imorgon så det är bara att åka tillbaka dit. Efter middagen fortsatte renoveringen i lägenheten samt blev det lite "lulllull" det var så roligt att äntligen få se lite av de nya sakerna jag har shoppat sitta uppe i min lägenhet.

Jag började med badrummet eftersom det är det ända rummet som är helt klart. Mamma började lite smått i vardagsrummet (Kort från det visar jag när det är mer färdigt där)

Förebilder






Efter Lulllullet







Jag är så nöjd med badrummet, det är verkligen jag - ROSA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0