Torsdag - Inredningen börjar

Nu har pappa och jag burit dit hela soffan och ikväll stod vi och försökte komma på hur alla bitar skulle sitta. Efter vi hade hämtat den första gången sa jag att jag aldrig mer skulle bära den för att den var för tung. Så vi skruva isär hela soffan dels för att det skulle bli lättare och dära den och dels för att den skulle få plats här hemma.

Nu är den iallafall på plats och jag har lagt på mina fina kuddar och filt



Igår var även jag och pappa på söder och hämtade ett matbord och stolar, äntligen hittade jag ett fint bord i rätt storlek till mitt kök för en bra peng, sånt gillar vi!
Det ställde vi också på plats även om köket inte är klart



Kommentarer
Carro

Va fint de blir!! Får bjuda över mig på fika nåndag:)

Det är ju nära till dig:):)

Pusspuss

2009-02-20 @ 15:56:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0