Tisdag - Fettisdag/Semeldagen

Fettisdag eller med ett finare ord, semeldagen är det idag..Idag äter vi svenskar 5 miljoner semlor tillsammans, det är helt sjukt va mycket semlor som går åt till en "påhittad" dag för att tjäna pengar. Men gott är det så jag är en av dem fem miljonerna som har unnat mig en semla idag. Men nu får det vara nog, idag fick jag min klänning, den fina svarta från halens, lite tajt över rumpan och magen var den så nu blir det lite träning och hålla mig undan alla godsaker så kommer den sitta perfekt snart. Det är nu mitt mål och min motivation.


Kommentarer
Anette

Hade totalt glömt bort att det var fettisdagen idag - tur var väl det kanske med tanke på figuren:)))



Kram

2009-02-24 @ 21:54:35
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0