Söndag - Min helg

Gokväll i snöstormen..Herregud va det har snöat idag, nu kommer den riktigta vinter...tyvärrför sent. Jag ville ha den för några månader sedan och inte nu. Nu vill jag ha sol, värme och sommar. Inte kyla, blask och halka. Är så svartsjuk för dem som nu åker iväg utomlands och njuter p åen badstrand, jag vill också...(!)

Oavsett att det har snöat så har jag haft en bra helg, K och jag var ute igår och tog en lång och mysig promenad i solskenet. Är himlen blå, solen skiner och det är snö, ja då måste jag säga att det är rätt mysigt ändå med snö,men den kan väl komma i december och inte i slutet på februari.
idag söndag kom mamma och pappa och hämtade mig så åkte vi till lägenheten och målade och fixade lite sen åkte vi hem och jag har nu precis rensat klart min klädersgarderob och har kastat två stora fulla soppsäckar med kläder. Känns hemskt jag hatar att kasta saker, men ibland måste man rensa ut det gamla för att få in de nya!


en som älskar snö


Kommentarer
Judit

Haha jag har också en stor buse som älskar snön... och som är ledsen för snön har smält bort :( haha! Men vem vet, den kanske kommer tillbaka med detta hoppande i väderprogrnoser? ;D

2009-02-26 @ 17:29:50
URL: http://elektron.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0