Tisdag - Första renoveringen

I fredags var det dags, skriva på dem sista papprerna inför lägenheten och nu är den min. Nu var det bara att åka och handla golv, färg, tapeter men innan jag och pappa gjorde det mötte jag upp min älskade K för att unna oss ett biobesök och en liten runda på stan. Vi såg Wallander filmen, jag tycker att den var bra dock kunde dem göra några saker lite bättre.

På lördagen började renoveringen av lägenheten, mamma,pappa och jag var där runt 10 på morgonen båda dagarna. Och fick massor gjort, vardagsrummet är så gott som klart. Här kommer lite bilder före och efter bilder


Före målningen


Fondväggen på plats


Lunchpaus, jag, lucas och pappa


det fina golvet pappa la i vardagsrummet.

Mamma målade hallen med en härlig lilagrå färg (ser mycket bättre ut i verkligheten är på denna bild)




Ja jag arbetade också...


Imorgon börjar rivningen av garderoben i hallen. Har köpt en ny med glasspeglar på, det kommer bli så bra. Mer bilder kommer upp när något nytt händer.

Tack till mamma och pappa som tar sin tid till att hjälpa mig, utan dem skulle jag aldrig få det så fint som jag har fått
Ni är bäst



Kommentarer
Anette

Ja vi har slitit hårt ....men så fint det kommer att bli!!!



Kram

2009-02-03 @ 21:21:46
URL: http://teamlucas.blogg.se/
sandra

snyggt! gillar verkligen tapeten, den är du!

puss

2009-02-04 @ 00:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0