Fredag - Sjuk

Det blev ingen uppdatering igår, Under morgonen träffade jag K och vi tog en promenad med Lucas, sedan åkte vi och köpte lite godis. När jag kom hem bakde mamma och jag muffins och sedan kom syrran och vi drog till lägenheten. Under kvällen sedan blev jag dålig. Jätteont i halsen, hosta, ont i kroppen, frös, huvudvärk, ja allt. Så jag gick och la mig tidigt. Imorse när jag vaknade mådde jag lite bättre så jag drog till jobbet. Väl där tyckte alla att jag skulle gå hem, men med tanke på att jag har varit borta så mycket redan så hade jag inte direkt råd med det. Det är dyrt att vara sjuk. Gick hem lite tidigare och nu har jag krypit ner i sängen för att vila lite innan jag ska träffa K. Kommer bli en lugn helg, ska mest ligga och kyrera mig är min plan.
Hoppas ni får en bra helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0