Lördag - Storshopping

Det blev en lång dag igår. Mamma och jag kom hem runt 21 tiden, full med kassar. Syrran hängde också med till IKEA igår. Jag fick iallafall ihop det mesta jag behövde, glömde lite men det kommer bli flera vändor dit innan man har fått iordning och allt. Imorgon eller på måndag ska vi åka och hämta soffan jag har köpt. Tapeterna har jag och mamma varit och handlat idag, gardinerna är beställda. Ja det som saknas just nu är då lägenheten, den får jag på fredag, kanske onsdag. Då ska det köpas golv och färg. Ja det är en del att göra men det ska bli kul att få renovera den som man vill ha den, vi har stooora planer.

Snart ska jag käka lite middag och sen är det handboll som gäller, heja Sverige!

Ha en bra lördagkväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0